Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
5
Güncelleme : 18.06.2026 17:26
Yayın : 18.06.2026 17:23

Müdürlüğümüz koordinasyonunda yürütülen Erasmus+ Okul Eğitimi ve Yetişkin Eğitimi Akreditasyon Projeleri kapsamında, 2026 yılı faaliyetlerinin değerlendirildiği Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı düzenlendi. Toplantıya Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz başta olmak üzere eğitim müfettişleri başkanımız, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, ilçe millî eğitim müdürlerimiz, şube müdürlerimiz, AR-GE birimimiz, projelere katılan öğretmen ve öğrencilerimiz katıldı.

İlimizden 28 okulumuz ve 6 halk eğitimi merkezimiz olmak üzere toplam 34 kurumumuz, Erasmus+ akreditasyon projelerine ortak olarak yurt dışı hareketlilik faaliyetlerine katıldı. Bu yıl okul eğitiminde 82 öğretmenimiz ve 36 öğrencimiz; yetişkin eğitiminde ise 48 öğretmenimiz ile 12 kursiyerimiz bu hareketliliklere dâhil oldu.

Yürütülen projelerde emeği geçen AR-GE birimimize, okul ve kurum yöneticilerimize, öğretmenlerimize, öğrenci ve kursiyerlerimize, paydaş kurum temsilcilerine teşekkür ederiz.

Önceki Haber Giresun Güzel Sanatlar Lisesinden Yıl Sonu Konseri
Sonraki Haber "Sürdürülebilir Yaşam, Çevre ve Sıfır Atık" Temalı İl Sergisi Açıldı

Yorum Yap