Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Müdürlüğümüz koordinasyonunda yürütülen Erasmus+ Okul Eğitimi ve Yetişkin Eğitimi Akreditasyon Projeleri kapsamında, 2026 yılı faaliyetlerinin değerlendirildiği Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı düzenlendi. Toplantıya Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz başta olmak üzere eğitim müfettişleri başkanımız, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, ilçe millî eğitim müdürlerimiz, şube müdürlerimiz, AR-GE birimimiz, projelere katılan öğretmen ve öğrencilerimiz katıldı.
İlimizden 28 okulumuz ve 6 halk eğitimi merkezimiz olmak üzere toplam 34 kurumumuz, Erasmus+ akreditasyon projelerine ortak olarak yurt dışı hareketlilik faaliyetlerine katıldı. Bu yıl okul eğitiminde 82 öğretmenimiz ve 36 öğrencimiz; yetişkin eğitiminde ise 48 öğretmenimiz ile 12 kursiyerimiz bu hareketliliklere dâhil oldu.
Yürütülen projelerde emeği geçen AR-GE birimimize, okul ve kurum yöneticilerimize, öğretmenlerimize, öğrenci ve kursiyerlerimize, paydaş kurum temsilcilerine teşekkür ederiz.
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

