Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
15
Güncelleme : 19.06.2026 22:36
Yayın : 19.06.2026 22:31
Müdürlüğümüz koordinesinde düzenlenen; Yenilikçi Sınıf uygulamaları, STEM çalışmaları ve e-Twinning projelerinden oluşan, merkez ilçemiz ile birlikte 10 ilçemizde hazırlanan toplam 82 projenin yer aldığı "YEĞİTEK Sergisi" açıldı.
Serginin açılışına: İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, ilçe milli eğitim müdürlerimiz, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, şube müdürlerimiz, okul müdürlerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizin katılımıyla yapıldı.
Eğitimde niteliği artırma, üretken düşünceyi teşvik etme ve iyi uygulama örneklerini yaygınlaştırma hedeflerinin somut bir yansıması olan serginin hazırlanmasında emeği geçen idarecilerimizi, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

