Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
Bakanlığımız tarafından "Sözlük Özgürlüktür" sloganıyla hayata geçirilen, dilimizin kültürel ve düşünsel yönlerini keşfetmeye yönelik yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında, il genelinde okul öncesinden liseye kadar tüm öğrencilerimizin katılımıyla hazırlanan çalışmaların yıl sonu kapanış sergisi Mustafa Kemal Ortaokulumuzda yapıldı.
Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz yaptığı konuşmada; dilimizin zenginliğine katkı sağlayan, kültürel birikimimizi güçlendiren projelerde emeği geçen tüm idareci, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür etti.
Sergi açılışına; İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, ilçe milli eğitim müdürlerimiz, şube müdürlerimiz, okul müdürlerimiz, müdür yardımcılarımız, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.
Proje kapsamında il genelinde çeşitli düzeylerde yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilerimize ödüllerinin verilmesinin ardından davetliler okul stantlarını gezerek birbirinden güzel çalışmaları yakından inceledi.
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

