Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
13
Güncelleme : 18.06.2026 22:22
Yayın : 18.06.2026 22:19

Bakanlığımız tarafından "Sözlük Özgürlüktür" sloganıyla hayata geçirilen, dilimizin kültürel ve düşünsel yönlerini keşfetmeye yönelik yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında, il genelinde okul öncesinden liseye kadar tüm öğrencilerimizin katılımıyla hazırlanan çalışmaların yıl sonu kapanış sergisi Mustafa Kemal Ortaokulumuzda yapıldı.

Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz yaptığı konuşmada; dilimizin zenginliğine katkı sağlayan, kültürel birikimimizi güçlendiren projelerde emeği geçen tüm idareci, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür etti.

Sergi açılışına; İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, ilçe milli eğitim müdürlerimiz, şube müdürlerimiz, okul müdürlerimiz, müdür yardımcılarımız, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.

Proje kapsamında il genelinde çeşitli düzeylerde yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilerimize ödüllerinin verilmesinin ardından davetliler okul stantlarını gezerek birbirinden güzel çalışmaları yakından inceledi.

Önceki Haber Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Sonraki Haber "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı

Yorum Yap