Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
49
Güncelleme : 24.06.2026 08:57
Yayın : 24.06.2026 08:55
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz başkanlığında yapıldı.
Toplantıda;
Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri ile özel eğitim alanında yürütülen çalışmalar; Rehberlik ve Araştırma Merkezlerinin işleyişi, öğrencilerin tanılama ve eğitim süreçleri, danışmanlık tedbirleri ve psikososyal destek faaliyetleri; ayrıca bağımlılıkla mücadele, kadına yönelik şiddetin önlenmesi, Aile Yılı çalışmaları, ihtiyaç analizi sonuçları ve evde eğitim hizmetlerine ilişkin uygulamalar ele alınarak gerekli planlama ve iyileştirme önerileri değerlendirildi.
Toplantıya katkı sunan il yürütme komisyonu üyelerine teşekkür ederiz.
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

