Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
49
Güncelleme : 24.06.2026 08:57
Yayın : 24.06.2026 08:55

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz başkanlığında yapıldı.

Toplantıda;

Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri ile özel eğitim alanında yürütülen çalışmalar; Rehberlik ve Araştırma Merkezlerinin işleyişi, öğrencilerin tanılama ve eğitim süreçleri, danışmanlık tedbirleri ve psikososyal destek faaliyetleri;  ayrıca bağımlılıkla mücadele, kadına yönelik şiddetin önlenmesi, Aile Yılı çalışmaları, ihtiyaç analizi sonuçları ve evde eğitim hizmetlerine ilişkin uygulamalar ele alınarak gerekli planlama ve iyileştirme önerileri değerlendirildi.

Toplantıya katkı sunan il yürütme komisyonu üyelerine teşekkür ederiz.

Önceki Haber Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
Sonraki Haber GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi

Yorum Yap