"Sürdürülebilir Yaşam, Çevre ve Sıfır Atık" Temalı İl Sergisi Açıldı
14
Güncelleme : 18.06.2026 15:52
Yayın : 18.06.2026 15:46
Çevre bilincinin geliştirilmesi, sürdürülebilir yaşam kültürünün yaygınlaştırılması ve sıfır atık anlayışının gelecek nesillere aktarılması amacıyla hazırlanan "Sürdürülebilir Yaşam, Çevre ve Sıfır Atık" temalı il sergisi açıldı.
İl Sergimizin açılışına; Tapu Müdürü Sayın Orhan Köroğlu, Kadastro Müdürü Sayın Mustafa Şahin, Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, Tarım ve Orman İl Müdürü Sayın Mustafa Ensar Yılmaz, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, şube müdürlerimiz, okul müdürlerimiz, öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve çok sayıda davetli katıldı.
İl sergimizin hazırlanmasında emeği geçen idarecilerimizi, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

