14
Güncelleme : 18.06.2026 15:52
Yayın : 18.06.2026 15:46
Çevre bilincinin geliştirilmesi, sürdürülebilir yaşam kültürünün yaygınlaştırılması ve sıfır atık anlayışının gelecek nesillere aktarılması amacıyla hazırlanan "Sürdürülebilir Yaşam, Çevre ve Sıfır Atık" temalı il sergisi açıldı.
 
İl Sergimizin açılışına; Tapu Müdürü Sayın Orhan Köroğlu, Kadastro Müdürü Sayın Mustafa Şahin, Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, Tarım ve Orman İl Müdürü Sayın Mustafa Ensar Yılmaz, il milli eğitim müdür yardımcılarımız, şube müdürlerimiz, okul müdürlerimiz, öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve çok sayıda davetli katıldı.
 
İl sergimizin hazırlanmasında emeği geçen idarecilerimizi, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Önceki Haber Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Sonraki Haber Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı

Yorum Yap