Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
23
Güncelleme : 24.06.2026 19:55
Yayın : 24.06.2026 19:53

2025-2026 Eğitim öğretim yılında; ulusal ve uluslararası teknoloji, bilim, spor ve TÜBİTAK yarışmalarında dereceye giren öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin ilimize ve ülkemize kazandırdığı başarıların haklı gururunu yaşadık.

Ulusal ve uluslararası alanda elde edilen başarılara emekleriyle katkı sağlayan öğretmen ve öğrencilerimiz, Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen ödül töreninde ödüllerini Valimiz Sayın Mustafa Koç, eşi Neslihan Gül Koç Hanımefendi ve il protokolünün elinden aldı

Yürütülen proje ve yarışmalarda emeği geçen ilçe milli eğitim müdürlerimizin, okul ve kurum müdürlerimizin, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin emekleri için teşekkür eder; başarılarının devamını dileriz.

 

İl Özel İdaresi Çotanak Konferans Salonu

24 Haziran 2026

Önceki Haber GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
Sonraki Haber Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı

Yorum Yap