Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
23
Güncelleme : 24.06.2026 19:55
Yayın : 24.06.2026 19:53
2025-2026 Eğitim öğretim yılında; ulusal ve uluslararası teknoloji, bilim, spor ve TÜBİTAK yarışmalarında dereceye giren öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin ilimize ve ülkemize kazandırdığı başarıların haklı gururunu yaşadık.
Ulusal ve uluslararası alanda elde edilen başarılara emekleriyle katkı sağlayan öğretmen ve öğrencilerimiz, Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen ödül töreninde ödüllerini Valimiz Sayın Mustafa Koç, eşi Neslihan Gül Koç Hanımefendi ve il protokolünün elinden aldı
Yürütülen proje ve yarışmalarda emeği geçen ilçe milli eğitim müdürlerimizin, okul ve kurum müdürlerimizin, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin emekleri için teşekkür eder; başarılarının devamını dileriz.
İl Özel İdaresi Çotanak Konferans Salonu
24 Haziran 2026
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

