20
Güncelleme : 19.06.2026 15:29
Yayın : 19.06.2026 14:12

Bakanlığımız ile Gençlik ve Spor Bakanlığı arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında düzenlenen, Merkez ilçe "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası"'nda şampiyonlar belli oldu. Ödül törenine: Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Muzaffer Ergün, Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, milli eğitim müdür yardımcılarımız ve şube müdürlerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.

 Merkez ilçemizdeki 13 ilkokulumuzun katılımıyla gerçekleştirilen turnuvada:

 3. Sınıflarda;

Şampiyon; TOBB Abacıbükü İlkokulu,

İkinci: 19 Eylül İlkokulu,

Üçüncü: Özel Giresun Doğa İlkokulu

Dördüncü: Erikliman İlkokulu oldu.

 4. Sınıflarda;

Şampiyon: 19 Eylül İlkokulu,

İkinci: Yeşilgiresun İlkokulu,

Üçüncü : Namık Kemal İlkokulu,

Dördüncü : 23 Nisan İlkokulu oldu.

 Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

 15 Temmuz Spor Kompleksi

Önceki Haber Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
Sonraki Haber Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu

Yorum Yap