"İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
Bakanlığımız ile Gençlik ve Spor Bakanlığı arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında düzenlenen, Merkez ilçe "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası"'nda şampiyonlar belli oldu. Ödül törenine: Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Muzaffer Ergün, Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Özgür Tokgöz, milli eğitim müdür yardımcılarımız ve şube müdürlerimiz, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.
Merkez ilçemizdeki 13 ilkokulumuzun katılımıyla gerçekleştirilen turnuvada:
3. Sınıflarda;
Şampiyon; TOBB Abacıbükü İlkokulu,
İkinci: 19 Eylül İlkokulu,
Üçüncü: Özel Giresun Doğa İlkokulu
Dördüncü: Erikliman İlkokulu oldu.
4. Sınıflarda;
Şampiyon: 19 Eylül İlkokulu,
İkinci: Yeşilgiresun İlkokulu,
Üçüncü : Namık Kemal İlkokulu,
Dördüncü : 23 Nisan İlkokulu oldu.
Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
15 Temmuz Spor Kompleksi
Giresun Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202623:08 Ulusal ve Uluslararası Yarışmalarda Dereceye Giren Öğretmen ve Öğrencilerimizin Ödül Töreni Yapıldı
- 24-06-202615:42 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu 2. Toplantısı Yapıldı
- 24-06-202615:42 GFL Bilim Olimpiyatları'nda Başarılı Öğrencilerimiz Ödüllendirildi
- 23-06-202610:03 Öğrenci ve Öğretmenlerimizden Üç Edebî Çalışma
- 23-06-202610:03 TÜBİTAK 4005 Projesi İlimizde Başladı
- 22-06-202619:14 Dereli Şehit Yüzbaşı İsmail Hakkı Öztopal Ortaokulumuzda Sanat Sergisi
- 20-06-202600:31 Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar YEĞİTEK Sergisinde Buluştu
- 19-06-202617:07 "İlkokullar Arası Bahar Şenliği Futbol Turnuvası" Finali Yapıldı
- 19-06-202602:17 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Yıl Sonu sergisi Açıldı
- 18-06-202618:53 Erasmus Akreditasyon Projeleri Kapanış ve Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

