Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na Katılan Öğretmenlerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na ilimizden 32 öğretmenimiz katılarak eğitimlerini başarıyla tamamladı. Çalıştay sürecinde il koordinatörlüğü ve mentörlük görevlerini yürüten üç öğretmenimize teşekkür belgeleri takdim edildi.
İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, çalıştay kapsamında görev alan STEM İl Koordinatörü Özlem Sevinç ile STEM mentörleri Zeynep Öztoprak ve Hayriye Başkan Doğru'yu makamında kabul ederek gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
İl Müdürümüz Hasan Gümüş, "STEM eğitimi, öğrencilerimizin problem çözme ve üretme becerilerini geliştirirken öğretmenlerimizin bilgi ve deneyimleriyle bilim ve teknoloji çalışmalarımızı güçlendirmektedir." diyerek STEM İl Koordinatörlüğü ve STEM mentörlük görevlerini
yürüten öğretmenlerimize teşekkür belgelerini takdim etti; çalışmalarından dolayı kendilerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Kastamonu Milli Eğitim Haberleri
- 23-06-202617:50 Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na Katılan Öğretmenlerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
- 23-06-202617:50 Makedonya'da Gerçekleştirilen Erasmus+ Faaliyetleri Değerlendirildi
- 22-06-202619:35 Dilimizin Zenginlikleri Projesi Ödül Töreni Gerçekleştirildi
- 22-06-202619:35 Türkiye ve Balkan Şampiyonu Öğrencimizden İl Millî Eğitim Müdürümüze Ziyaret
- 22-06-202612:10 15 Temmuz Temalı Koro Yarışmasında Türkiye İkincisi Olan Öğrencilerimiz İl Müdürümüzle Bir Araya Geldi
- 22-06-202612:10 Karate Şampiyonasında Derece Alan Öğrencilerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
- 20-06-202623:07 "Aile" Konulu Mail Art Yarışmasında Türkiye Birincisiyiz
- 19-06-202617:28 İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, Kastamonu Bilim ve Sanat Merkezi Görsel Sanatlar Sergisi Açılışına Katıldı
- 19-06-202617:28 Karate Şampiyonasında Büyük Başarı
- 19-06-202610:03 "Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" Projesi Yarışmasında Türkiye İkinciliği Başarısı

