Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na Katılan Öğretmenlerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
5
Güncelleme : 23.06.2026 17:39
Yayın : 23.06.2026 17:33

Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na ilimizden 32 öğretmenimiz katılarak eğitimlerini başarıyla tamamladı. Çalıştay sürecinde il koordinatörlüğü ve mentörlük görevlerini yürüten üç öğretmenimize teşekkür belgeleri takdim edildi.

İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, çalıştay kapsamında görev alan STEM İl Koordinatörü Özlem Sevinç ile STEM mentörleri Zeynep Öztoprak ve Hayriye Başkan Doğru'yu makamında kabul ederek gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

İl Müdürümüz Hasan Gümüş, "STEM eğitimi, öğrencilerimizin problem çözme ve üretme becerilerini geliştirirken öğretmenlerimizin bilgi ve deneyimleriyle bilim ve teknoloji çalışmalarımızı güçlendirmektedir." diyerek STEM İl Koordinatörlüğü ve STEM mentörlük görevlerini

yürüten öğretmenlerimize teşekkür belgelerini takdim etti; çalışmalarından dolayı kendilerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

 

Önceki Haber Dilimizin Zenginlikleri Projesi Ödül Töreni Gerçekleştirildi
Sonraki Haber Makedonya'da Gerçekleştirilen Erasmus+ Faaliyetleri Değerlendirildi

Yorum Yap