Türkiye ve Balkan Şampiyonu Öğrencimizden İl Millî Eğitim Müdürümüze Ziyaret
33
Güncelleme : 22.06.2026 12:27
Yayın : 22.06.2026 12:19

Konya'da düzenlenen Kulüpler Arası Judo Müsabakası'nda Türkiye şampiyonu, Kuzey Makedonya'nın Manastır şehrinde gerçekleştirilen Yıldızlar Balkan Şampiyonası'nda ise Balkan şampiyonu olarak ülkemizi ve ilimizi gururlandıran Reşit Çubukçuoğlu Ortaokulu öğrencimiz Melih Emre Sağlam; okul müdürü, öğretmeni ve ailesiyle birlikte İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'ü makamında ziyaret etti.

Ziyarette öğrencimizle bir süre sohbet eden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, "Melih Emre'nin Türkiye şampiyonluğunun ardından uluslararası bir organizasyonda Balkan şampiyonluğuna ulaşması bizlere büyük bir gurur yaşattı. Disiplinli çalışması, azmi ve spora olan bağlılığıyla akranlarına örnek olan öğrencimizi yürekten kutluyorum." dedi.

İl Müdürümüz Hasan Gümüş, öğrencimizin başarısında emeği bulunan öğretmenine, okul yöneticilerine ve ailesine teşekkür ederek öğrencimize hediye takdim etti ve başarılarının devamını diledi.

Önceki Haber 15 Temmuz Temalı Koro Yarışmasında Türkiye İkincisi Olan Öğrencilerimiz İl Müdürümüzle Bir Araya Geldi
Sonraki Haber Dilimizin Zenginlikleri Projesi Ödül Töreni Gerçekleştirildi

Yorum Yap