Karate Şampiyonasında Derece Alan Öğrencilerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
4
Güncelleme : 22.06.2026 11:42
Yayın : 22.06.2026 11:30

Karate Şampiyonasında Derece Alan Öğrencilerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret

Türkiye Karate Federasyonu tarafından 13-14 Haziran 2026 tarihlerinde Ankara'nın da aralarında bulunduğu yedi ilde eş zamanlı olarak düzenlenen Spor Toto Türkiye Yıldızlar Karate Ligi 1. Etap Müsabakalarında derece elde eden Gazipaşa İlkokulu öğrencilerimiz, İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'ü makamında ziyaret etti.

Ankara Yenimahalle'de gerçekleştirilen müsabakalarda başarılı performans sergileyen öğrencilerimizden Meryem Köylü birinci, Feyza Uzun ikinci, Migay İkra Akdemir üçüncü olurken, Zeynep Kethüdaoğlu ise katıldığı kategorilerde birincilik ve ikincilik dereceleri elde ederek ilimizi gururla temsil etti.

Öğrencilerimizle bir süre sohbet ederek müsabaka süreci ve hedefleri hakkında bilgi alan İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, "Disiplinli çalışmaları, azimleri ve mücadeleleriyle önemli dereceler elde eden öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanında sportif alanlarda da başarı göstermeleri bizleri son derece mutlu ediyor. İlimizi başarıyla temsil eden öğrencilerimize bundan sonraki müsabakalarda başarılar diliyorum." dedi.

İl Müdürümüz Hasan Gümüş, öğrencilerimizin yetişmesinde ve müsabakalara hazırlanmasında emeği bulunan okul yöneticilerimize, öğretmenlerimize, antrenörlerine ve ailelerine teşekkür etti.

Ziyaret, İl Müdürümüz Hasan Gümüş'ün öğrencilerimizi tebrik ederek hediye takdim etmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

 

Önceki Haber "Aile" Konulu Mail Art Yarışmasında Türkiye Birincisiyiz
Sonraki Haber 15 Temmuz Temalı Koro Yarışmasında Türkiye İkincisi Olan Öğrencilerimiz İl Müdürümüzle Bir Araya Geldi

Yorum Yap