Kaymakam Cevdet Ertürkmen 2. Kodlama ve Robotik Şenliği'ne Katıldı.

Şişli Radisson Blu Hotel ev sahipliğinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda öğrencilerin hazırladığı 2. Kodlama ve Robotik Şenliği’ne Kaymakam Cevdet Ertürkmen ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Sevgi Yücel katılım sağladı.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Şişli Kaymakamlığı Kadına Yönelik Şiddet Bilgilendirme Çalışmaları Düzenledi
Sonraki Haber Dünya Engelliler Haftası Kapsamında Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

Yorum Yap