KAYMAKAMIMIZ CEVDET ERTÜRKMEN FMV IŞIK OKULLARI NİŞANTAŞI YERLEŞKESİ'NDE DÜZENLENEN 2025-2026 ÖĞRETİM YILI LİSEYE GEÇİŞ TÖRENİNE KATILDI
 
        Kaymakamımız Cevdet Ertürkmen, FMV Işık Okulları Nişantaşı Yerleşkesi’nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Liseye Geçiş Töreni’ne katıldı.
 
 

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber KAYMAKAMIMIZ CEVDET ERTÜRKMEN BABALAR GÜNÜ VESİLESİ İLE MURAT KAYMAZ VE KIYMETLİ AİLESİNİ ZİYARET EDEREK BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
Sonraki Haber KAYMAKAMIMIZ CEVDET ERTÜRKMEN MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ YUSUF TEKİN'İN DE KATILIMLARI İLE "KÖKLERDEN GELECEĞE TÜRK DÜNYASI ŞENLİĞİ" PROGRAMINA KATILDI

Yorum Yap