Kaymakam Cevdet Ertürkmen, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Nazım Hikmet Kültür Merkezi’nde düzenlenen programa katıldı.

Kaymakam Cevdet Ertürkmen ve ilçe protokolü, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Nazım Hikmet Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğe katıldı.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Töreni
Sonraki Haber KADINA YÖNELİK ŞİDDETLE MÜCADELE ULUSAL EYLEM PLANI KAPSAMINDA AÇIK KAPI BİRİMİMİZ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN FAALİYETLER

Yorum Yap