10-16 MAYIS DÜNYA ENGELLİLER HAFTASI KAPSAMINDA İLÇEMİZDE GERÇEKLEŞTİRİLECEK FAALİYETLERE İLİŞKİN DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI

Kaymakam Cevdet Ertürkmen başkanlığında, kurum yöneticilerinin katılımıyla 10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası kapsamında ilçede gerçekleştirilecek faaliyetlere ilişkin değerlendirme toplantısı yapıldı.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber Kaymakam Cevdet Ertürkmen 2. Kodlama ve Robotik Şenliği'ne Katıldı
Sonraki Haber Kurum Yöneticilerinin Katılımıyla Kurban Hizmetleri Toplantısı Yapıldı

Yorum Yap