Vali Aydın Baruş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlarla düzenlenen yemekte bir araya geldi.
 
Görev süreleri boyunca Erzurum’a sundukları hizmetler dolayısıyla vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür eden Vali Baruş, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine sağladıkları katkılardan dolayı memnuniyetini ifade etti.
 
Vali Baruş, yeni görev yerlerine atanan vali yardımcıları ve kaymakamlara bundan sonraki görevlerinde başarılar dileyerek, atamalarının kendileri ve aileleri için hayırlı olması temennisinde bulundu.
Önceki Haber PalanExtreme 2026 Hınıs Etabı Gerçekleştirildi
Sonraki Haber Vali Baruş, POMEM 32. Dönem Mezuniyet Törenine Katıldı

Yorum Yap