TYMM Ölçme ve Değerlendirme Çalıştayı Kayseri'de Başladı

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında eğitimde niteliği artırmak, ölçme ve değerlendirme süreçlerine bütüncül bir bakış kazandırmak amacıyla düzenlenen çalıştay, Abdullah Gül Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştiriliyor. Çalıştayın açılış programına Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Erdal Kılınç, Planlama ve Koordinasyon Daire Başkanı Fevzi Sezer, Kayseri İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen, Abdullah Gül Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erk Hacıhasanoğlu, il ve ilçe millî eğitim yöneticileri, akademisyenler, öğretmenler ve protokol üyeleri katıldı. Çalıştayda; Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda ölçme ve değerlendirme uygulamaları, ortak yaklaşımlar ve eğitim süreçlerinde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmalar ele alınacak.
Kayseri Milli Eğitim Haberleri
- 25-06-202622:07 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI
- 25-06-202622:07 OKULLARIMIZDA YIL SONU ETKİNLİKLERİNDEN EĞLENCELİ GÖRÜNTÜLER
- 25-06-202614:35 KAYSERİ'DE EĞİTİMİN EN'LERİ BELLİ OLDU
- 24-06-202623:30 3. GELENEKSEL UÇURTMA ŞENLİĞİ GÖKYÜZÜNÜ RENKLENDİRDİ
- 19-06-202617:29 İL MÜDÜRÜMÜZ ÖĞRETMENLER ODASINDA
- 19-06-202610:05 75. YIL BORSA İSTANBUL ORTAOKULUNDAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA BÜYÜK BAŞARI
- 18-06-202619:15 ODAK PROJESİ KAPSAMINDA HAZIRLANAN SERGİNİN AÇILIŞI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- 18-06-202619:15 KİTAP KAHRAMANLARI HİDAYET AYDOĞAN SOSYAL BİLİMLER LİSESİNDE HAYAT BULDU
- 18-06-202611:50 İL MÜDÜRÜMÜZ COŞKUN ESEN'DEN KAYSERİ STEM EKİBİNE TEŞEKKÜR BELGESİ
- 17-06-202620:42 İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ COŞKUN ESEN FEVZİYE MEMDUH GÜPGÜPOĞLU MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ'Nİ ZİYARET ETTİ

