2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI
33
Güncelleme : 25.06.2026 17:11
Yayın : 25.06.2026 17:08

Kıymetli Öğrencilerimiz, Değerli Öğretmenlerimiz, Saygıdeğer Velilerimiz ve Eğitim Ailemizin Kıymetli Mensupları,

Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken yalnızca takvimde bir dönemi tamamlamıyoruz. Aynı zamanda binlerce öğrencimizin büyümesine, öğrenmesine, yeni deneyimler kazanmasına ve hayata dair anlam arayışlarını zenginleştirmesine tanıklık ediyoruz.

2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca eğitim hizmetlerinin niteliğini artırmak, çocuklarımızın daha güçlü öğrenme ortamlarında yetişmelerini sağlamak ve eğitimde fırsat eşitliğini güçlendirmek amacıyla önemli çalışmalar gerçekleştirdik.

Köklü tarihi, güçlü sanayi kültürü ve kadim medeniyetiyle her zaman üretken ve öncü bir şehir olan Kayseri'miz, bu yıl da eğitimde değer katan adımlar atmıştır. Okullarımızda gerçekleştirilen akademik çalışmalar, kültürel etkinlikler, sportif başarılar ve sosyal sorumluluk projeleri, ilimizin eğitimdeki güçlü duruşunu bir kez daha ortaya koymuştur.

Sevgili Öğrenciler,

Bir eğitim öğretim yılını tamamladınız. Bu süreçte yeni bilgiler edinmenizin yanı sıra; sabretmeyi, emek vermeyi, birlikte çalışmayı, bazen yeniden başlamayı ve gelişmenin zaman isteyen bir yolculuk olduğunu da deneyimlediniz.

Şimdi dinleneceğiniz, kendinizi yenileyeceğiniz bir yaz tatili sizi bekliyor. Bazen bir kitabın sayfalarında yeni bir düşünceyle karşılaşabilir, bazen bir kuşu ya da ağacı gözlemlerken daha önce fark etmediğiniz bir ayrıntıyı keşfedebilirsiniz. Yeni bir beceri edinmeye çalışırken, büyüklerinizin hayat hikâyelerini dinlerken veya yaşadığınız çevreye daha dikkatli bakarken kendinizle ilgili yeni yönler keşfetmeniz de mümkündür. Çünkü öğrenme, hayatın içinde devam eden uzun ve kıymetli bir yolculuktur.

Günümüzde dijital imkânlar da bu yolculuğun önemli parçalarından biridir. EBA, MEBİ ve DİLİM gibi platformlar; öğrenmeyi sürdürmek, yeni ilgi alanları keşfetmek ve yabancı dil becerilerini geliştirmek isteyen öğrencilerimiz için önemli fırsatlar sunmaktadır.

Bakanlığımız tarafından yaz dönemi boyunca hayata geçirilecek kurslar, destekleme programları, bilim, sanat ve zanaat atölyeleri sizlerle buluşmaya devam edecek. İlgi ve kabiliyetlerinize uygun bu çalışmalardan yararlanmanızı ve yaz mevsimini kendinizi geliştirerek değerlendirmenizi gönülden arzu ediyoruz.

Önünüzde yeni deneyimlerle, yeni öğrenmelerle ve güzel hatıralarla dolu uzun bir yaz var. Dilerim bu zamanı dinlenerek, öğrenerek ve kendinizi zenginleştirerek değerlendirir; yeni eğitim öğretim yılına daha güçlü, daha donanımlı ve daha olgunlaşmış olarak başlarsınız. Bizler de yeni dönem için hazırlıklarımızı sürdürürken sizleri heyecanla bekliyor olacağız.

Değerli Öğretmenlerimiz,

Her eğitim öğretim yılı geride sayısız emek, hatıra ve iz bırakır. Bu yıl da öğrencilerimizin hayatına dokunan, onları bilgiyle, değerle ve umutla buluşturan siz kıymetli öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.

Bu yıl boyunca okullarımızda, toplantılarımızda ve çeşitli vesilelerle bir araya geldiğimiz ortamlarda siz değerli öğretmenlerimizin görüşleri, tecrübeleri ve sahadan taşıdığı birikim bizlere yol gösterdi. Eğitim adına yürüttüğümüz çalışmaların daha güçlü ve daha nitelikli hale gelmesinde sizlerden gelen değerlendirmelerin önemli bir payı oldu.

Yoğun ve emek dolu bir yılın ardından yaz tatilinin sizler için dinlenme, yenilenme ve güç toplama imkânı sunmasını diliyorum. Huzurlu ve bereketli bir tatil geçirmenizi temenni ediyorum.

Kıymetli Velilerimiz,

Çocuklarımızın eğitim yolculuğundaki en önemli paydaşlarımız sizlersiniz.

Bir çocuğun gelişiminde bazen dikkatle dinlenildiğini hissetmesi, birlikte geçirilen nitelikli bir zaman ya da kurulan samimi bir sohbet yıllar boyunca etkisini sürdürebilir. Çocuklarımız çoğu zaman kendilerine söylenenleri değil; kendileriyle nasıl ilgilenildiğini ve hangi duygularla büyüdüklerini hatırlarlar.

Bu süreçte Bakanlığımız tarafından sunulan Velivizyon ve Aile Platformu içeriklerinin ailelerimizin çocuklarının gelişim süreçlerine daha yakından eşlik etmelerine katkı sağlayacağına inanıyoruz.

Kıymetli Mesai Arkadaşlarım,

İl ve ilçe millî eğitim müdürlüklerimizde, okullarımızda ve kurumlarımızda görev yapan tüm yönetici, öğretmen, memur ve destek personelimize teşekkür ediyorum.

Eğitim büyük bir ekip işidir. Görünen ya da görünmeyen her emek, bir çocuğun hayatına dokunan büyük bir iyiliğin parçasıdır. Bu yıl boyunca ortaya koyduğunuz özveri ve sorumluluk anlayışı, ilimizin eğitim hedeflerine ulaşmasında önemli katkılar sağlamıştır.

Bu duygu ve düşüncelerle, eğitim öğretim yılının tamamlanmasında emeği geçen tüm eğitim ailemize teşekkür ediyor; öğrencilerimize, öğretmenlerimize, velilerimize ve tüm çalışma arkadaşlarımıza sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz dönemi diliyorum.

Yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan, aynı umut ve daha güçlü hedeflerle yeniden buluşmak dileğiyle.

Sağlıcakla kalınız.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber KAYSERİ'DE EĞİTİMİN EN'LERİ BELLİ OLDU
Sonraki Haber OKULLARIMIZDA YIL SONU ETKİNLİKLERİNDEN EĞLENCELİ GÖRÜNTÜLER

Yorum Yap