3. GELENEKSEL UÇURTMA ŞENLİĞİ GÖKYÜZÜNÜ RENKLENDİRDİ
41
Güncelleme : 24.06.2026 16:56
Yayın : 24.06.2026 16:45

Kayseri İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile Kayseri Yeşilay Şubesi iş birliğinde düzenlenen 3. Geleneksel Uçurtma Şenliği, Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi Büyük Etkinlik Alanı'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. İl Millî Eğitim Müdürümüz Coşkun Esen'in katılımıyla düzenlenen etkinlikte çocuklar ve aileleri keyifli bir gün geçirdi. "Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak!" sloganıyla gerçekleştirilen şenlikte öğrenciler, gökyüzünü rengârenk uçurtmalarla süslerken; bağımlılıkla mücadele, sağlıklı yaşam ve sosyal etkinliklerin önemi konusunda farkındalık oluşturuldu. Etkinlik alanında bir araya gelen çocuklar, açık havada oyunlar oynayıp çeşitli etkinliklere katılarak hem eğlendi hem de sosyal becerilerini geliştirme fırsatı buldu. Ailelerin de yoğun ilgi gösterdiği şenlik, birlik ve beraberlik duygularını güçlendiren renkli görüntülere sahne oldu.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber 75. YIL BORSA İSTANBUL ORTAOKULUNDAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA BÜYÜK BAŞARI
Sonraki Haber İL MÜDÜRÜMÜZ ÖĞRETMENLER ODASINDA

Yorum Yap