Amatör Lig C Grubu’nu şampiyon olarak tamamlayarak Süper Amatör Lig’e yükselme başarısı gösteren Sarıcalı Spor Kulübü’nün düzenlediği kupa törenine katıldık.
 
        Törende şampiyonluk kupası, Kaymakamımız Mehmet Kamil SAĞLAM tarafından takıma takdim edildi. Kaymakam SAĞLAM, elde edilen başarıdan dolayı Kulüp Başkanı Yusuf ÖZKAN’ı, teknik heyeti, futbolcuları ve taraftarları tebrik ederek, Süper Amatör Lig’de de başarılar diledi.
Önceki Haber Çarşamba Sanayi Esnaflarından Kemal GÜLŞEN, Kaymakam SAĞLAM’ı Makamında Ziyaret Etti
Sonraki Haber Salıpazarı Kaymakamı BEYAZIT’tan Veda Ziyareti

Yorum Yap