Kaymakamımız Mehmet Kamil SAĞLAM, Helvacalı Ortaokulu tarafından düzenlenen yıl sonu etkinliğine katılarak öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya geldi.
 
Öğrencilerin yıl boyunca gerçekleştirdikleri çalışmaların sergilendiği etkinlikte; çeşitli gösteriler, sunumlar ve öğrenci faaliyetleri yer aldı. Programda öğrencilerin hazırladığı etkinlikleri ilgiyle takip eden Kaymakam SAĞLAM, öğrencileri başarılarından dolayı tebrik etti.
 
Önceki Haber Çarşamba Sanayi Esnaflarından Kemal GÜLŞEN, Kaymakam SAĞLAM’ı Makamında Ziyaret Etti
Sonraki Haber Sarıcalı Spor Kulübü’nün Şampiyonluk Coşkusuna Ortak Olduk

Yorum Yap