Kaymakam Bilal DOĞAN başkanlığında; Belediye Başkanı Mehmet ACAR, ilçe Daire Amirleri ve muhtarların katılımıyla Mergan Alp Konferans Salonu’nda Nisan Ayı Muhtarlar Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda, mahallelerin ihtiyaçları, vatandaşların talepleri, yürütülen hizmetler ve yapılması planlanan çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.

Haber: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Kaymakam Bilal Doğan'ın 23 Nisan Kutlama Mesajı
Sonraki Haber Kaymakam Bilal Doğan, 19 Mayıs'ı Coşkuyla Kutladı

Yorum Yap