Jandarma Teşkilatının kuruluşunun 187. yıl dönümü sebebiyle İlçe Jandarma Komutanı J.Ütğm. Yılmaz BATIR ve beraberindeki jandarma personeli, Kaymakamımız Sn. Bilal DOĞAN'ı makamında ziyaret etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakamımız Sn. Bilal DOĞAN, Jandarma Teşkilatının 187. kuruluş yıl dönümünü kutladı; tüm personele görevlerinde başarılar diledi.

Haber: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Kaymakamımız Sayın Bilal DOĞAN, İlçe Müftülüğünce düzenlenen 4-6 Yaş Kur’an Kursu öğrencilerinin yıl sonu etkinlik programına katıldı.
Sonraki Haber Kaymakamımız Sn. Bilal DOĞAN'dan Şehidimiz Şenol UÇDU’nun sene-i devriyesinde, kıymetli annesi Bakiye UÇDU’ya anlamlı ziyaret.

Yorum Yap