İlimize Yeni Bir Eğitim Yuvası Daha Kazandırıldı

Mazgirt ilçesinde hayırsever Erdal İlarslan'ın katkılarıyla inşa edilen Kıymet İlarslan İlkokulu/Ortaokulu, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılış programı; Vali Şefik Aygöl, Mazgirt Kaymakamı Emrah Akduman, il protokolü, İl Millî Eğitim Müdürü Bahameddin Karaköse, öğretmenler, öğrenciler ve halkın katılımıyla gerçekleştirildi. İl Müdürü Bahameddin Karaköse; eğitime verdiği destekten dolayı hayırsever Erdal İlarslan'a teşekkür ederek, öğrenciler için modern bir eğitim ortamı sunacak olan okulun eğitim camiasına, öğretmen ve öğrencilere hayırlı olmasını diledi.

Önceki Haber İl Millî Eğitim Müdürü Bahameddin Karaköse'nin Öğretmenler Günü Mesajı
Sonraki Haber 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı Gerçekleştirildi

Yorum Yap