İl Müdürümüz Sayın Bahameddin Karaköse, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın Sona Ermesi Dolayısıyla Bir Mesaj Yayımladı
Kıymetli Öğretmenlerimiz, Değerli Velilerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz;
Bir eğitim-öğretim yılını daha geride bırakırken, birlikte ortaya koyduğumuz emeklerin ve elde ettiğimiz kazanımların mutluluğunu yaşıyoruz. 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca öğrencilerimizin gelişimi için büyük bir özveriyle çalışan öğretmenlerimize, çocuklarımızın eğitim yolculuğunda yanımızda olan velilerimize ve gayretleriyle bizleri gururlandıran öğrencilerimize teşekkür ediyorum.
Bir yıl boyunca yalnızca akademik alanda değil; kültürel, sportif ve sosyal faaliyetlerde de önemli çalışmalar gerçekleştirildi. Öğrencilerimizin her geçen gün kendilerini geliştirmeleri, yeni beceriler kazanmaları ve geleceğe daha güçlü hazırlanmaları bizlere umut vermektedir. Eğitim kalitesini daha da yükseltmek ve çocuklarımızın potansiyellerini en iyi şekilde ortaya çıkarmak için çalışmalarımıza aynı kararlılıkla devam edeceğiz.
Sevgili Öğrencilerimiz,
Yoğun ve verimli geçen bir dönemin ardından şimdi dinlenme, eğlenme ve kendinizi geliştirme zamanı. Yaz tatilini en güzel şekilde değerlendirmenizi, sevdiklerinizle birlikte keyifli anılar biriktirmenizi diliyorum. Tatilinizi geçirirken kitaplarla bağınızı koparmamanızı, merak ettiğiniz konuları araştırmanızı ve yeni deneyimlerle kendinizi zenginleştirmenizi tavsiye ediyorum. Yeni eğitim yılında sizleri daha güçlü, daha donanımlı ve yeni hedeflere hazır bir şekilde görmek en büyük temennimizdir.
Değerli Öğretmenlerimiz,
Geleceğimizin mimarları olan çocuklarımızı bilgiyle, sevgiyle ve sabırla yetiştirmek için gösterdiğiniz üstün gayret her türlü takdirin üzerindedir. Öğrencilerimizin hayatlarına dokunan, onların gelişimlerine rehberlik eden tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Yaz tatilinin sizlere dinlenme, yenilenme ve yeni eğitim yılına enerji depolama fırsatı sunmasını diliyorum.
Kıymetli Velilerimiz,
Çocuklarımızın eğitim sürecinde gösterdiğiniz ilgi ve destek, onların başarılarında önemli bir paya sahiptir. Eğitim, okul ve aile iş birliğiyle güç kazanan bir süreçtir. Çocuklarımızın yalnızca notlarıyla değil; karakterleri, mutlulukları ve hayata hazırlanmalarıyla da ilgilenmek büyük önem taşımaktadır. Tatil döneminde onlarla daha fazla vakit geçirmenizi, iletişiminizi güçlendirmenizi ve güzel anılar biriktirmenizi temenni ediyorum.
Geride bıraktığımız eğitim yılında ilimizde ve ülke genelinde elde edilen başarılar, geleceğe dair umutlarımızı daha da artırmıştır. Yeni eğitim-öğretim yılında da aynı heyecan, azim ve iş birliğiyle daha büyük başarılara ulaşacağımıza inanıyorum.
Bu vesileyle tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlık, huzur, mutluluk ve güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyor; yeni eğitim yılında yeniden buluşmayı temenni ediyorum.
Tunceli Milli Eğitim Haberleri
- 26-06-202621:13 Karneler Dağıtıldı, Tatil Başladı
- 25-06-202622:58 İl Müdürümüz Sayın Bahameddin Karaköse, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın Sona Ermesi Dolayısıyla Bir Mesaj Yayımladı
- 18-06-202620:06 Millî Eğitim Bakanımız Sayın Yusuf Tekin Tunceli'de
- 18-06-202612:41 ÖĞRETMENLERİN HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNERLERİ ÇEVRİM İÇİ OLACAK
- 17-06-202614:08 "2026-2027 Eğitim Öğretim Yılı Çalışma Takvimi" Yayımlandı
- 15-06-202617:33 Harezmi Eğitim Modeli Kapsamında Yıl Sonu Sergisi Düzenlendi
- 10-06-202600:34 10. Grup AR-GE Buluşması Tunceli'de Gerçekleştirildi
- 05-06-202623:03 Dünya Çevre Günü Etkinliği Ailemle Eğitim Yolculuğum Projesi Kapsamında Düzenlendi
- 05-06-202623:03 Hayat Boyu Öğrenme Haftası Etkinlikleri Kapsamında Sergi Açıldı
- 04-06-202617:10 TunceliFest Final Coşkusu ile Sona Erdi

