10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nda, İl Müdürlüğümüze bağlı Engelsiz Yaşam Merkezimizce program düzenlendi. Sadece bir program değil; yüreklerin buluştuğu, gönüllerin birbirine dokunduğu bir haftaydı yaşadığımız.

Şarkılar söylendi, kahkahalar yükseldi, gözlerdeki ışıltıya ışık olduk. O anlarda engeller değil, sadece sevgi ve paylaşım vardı.

Çünkü biliyoruz ki; gerçek engel, sevgiyi hissetmemektir, anlamaya cesaret edememektir.

Bu hafta ve her hafta:
Fark etmek, dahil etmek, birlikte yaşamak…

Siz de bu anlamlı haftaya bir gülümseme, bir selam, bir “yanındayım” ile ortak olun.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Bayram demek vefa demek. 💐
Sonraki Haber Büyük Aile Pikniğimiz neşe dolu anlara ev sahipliği yaptı! 🌞

Yorum Yap