Engelsiz Yaşam Merkezinde Engelliler Haftası Pikniği Düzenlendi
Etkinliğe; Engelsiz Yaşam Merkezi sakinleri, Kentpark Engelsiz Yaşam Merkezi üyeleri, Kent Konseyi Engelli Meclisi üyeleri, Kırşehir Görme Engelliler Derneği üyeleri ve kıymetli engelli aileleri katılım sağladı.
Ayrıca Vali Yardımcısı Sayın Alper BALCI, İl Müdürü Serkan SAĞLAM ve ilgili kuruluş müdürleri de etkinliğe destek vererek katılım sağladılar.
Farkındalıkla, sevgiyle ve dayanışmayla dolu bir gündü. Herkes için erişilebilir bir dünya dileğiyle…
Kırşehir Aile ve Sosyal Hizmetler Haberleri
- 25-06-202620:12 Bugün Kırşehir Huzurevi'ndeki kıymetli büyüklerimizle doğanın kucağında harika bir gün geçirdik 🌿☀️
- 25-06-202620:12 Kaman’ da Mobil Sosyal Hizmet Aracı Tanıtım ve Bilgilendirme Çalışmamız Gerçekleştirildi
- 23-06-202623:24 Büyük Aile Pikniğimiz neşe dolu anlara ev sahipliği yaptı! 🌞
- 23-06-202615:59 Bayram demek vefa demek. 💐
- 23-06-202615:59 Her engel, biraz daha anlamak ve sevmek için bir çağrıdır…
- 04-06-202614:24 Engelliler Haftası Kortej Yürüyüşü Gerçekleştirildi
- 04-06-202614:24 Engelsiz Yaşam Merkezinde Engelliler Haftası Pikniği Düzenlendi
- 05-05-202617:52 23 Nisan'da Çocuklar İçin Anlamlı Hediye Dağıtımı
- 04-05-202619:33 Koruma Altındaki Çocuğa Koruyucu Aile Olundu
- 20-04-202619:29 Huzurevlerinde Düzenlenen Tavla Turnuvası Coşkuyla Tamamlandı

