23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlama Programı Gerçekleştirildi
Vali Aydın Baruş, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla düzenlenen kutlama programına katıldı.
Kutlamalar, Süleyman Ekici’nin Havuzbaşı Kent Meydanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sunmasıyla başladı, ardından Atatürk Üniversitesi 15 Temmuz Milli İrade Salonu’nda gerçekleştirilen programla devam etti.






Programda konuşan Süleyman Ekici, 23 Nisan’ın çocuklara emanet edilmiş müstesna bir gün olduğunu vurgulayarak, Kahramanmaraş ve Şanlıurfa’da yaşanan okul saldırılarında hayatını kaybeden öğretmen ve öğrencileri rahmetle andı.
Müzik dinletisi, şiirler ve video gösterimleriyle devam eden programda sahnelenen “Saygının Işığı” adlı gösteri, öğrencilerin “Urfa ve Maraş’ın yarım kalan gülüşlerini unutmayacağız” mesajıyla duygusal anlara sahne oldu.
Erzurum Valiliği Haberleri
- 27-06-202604:05 Vali Baruş, PalanExtreme 2026'nın Karayazı Etabına Katıldı
- 27-06-202604:05 Erzurum’da Narkotik Operasyonlarında 14 Şüpheli Gözaltına Alındı
- 26-06-202620:39 Vali Baruş, POMEM 32. Dönem Mezuniyet Törenine Katıldı
- 25-06-202614:52 Vali Baruş, Görev Yeri Değişen Vali Yardımcıları ve Kaymakamlarla Bir Araya Geldi
- 24-06-202623:47 PalanExtreme 2026 Hınıs Etabı Gerçekleştirildi
- 24-06-202623:47 Vali Aydın Baruş Organize Sanayi Bölgesinde Tekstil İşletmelerini Ziyaret Etti
- 24-06-202601:33 Vali Aydın Baruş İl İdare Şube Başkanları Toplantısına Başkanlık Etti
- 24-06-202601:33 Vali Aydın Baruş DAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığını Ziyaret Etti
- 22-06-202612:29 PalanExtreme 2026 Çat'ta Başladı
- 20-06-202608:35 Erzurum'da Hayvan Refahını Güçlendirecek İş Birliği Protokolü İmzalandı

