İl Müdürlüğü koordinasyonunda, paydaş kurum ve kuruluşların katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda;

✅ 2022-2025 Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Eylem Planı kapsamındaki çalışmalar değerlendirildi.
✅ 2026-2030 V. Ulusal Eylem Planı hakkında bilgilendirme yapıldı.
✅ Valilik koordinesinde yürütülen "Büyük Aile Projesi" ve ailelerin güçlendirilmesine yönelik iş birlikleri ele alındı.

Amacımız; kadına yönelik şiddetle mücadelede etkin politikalar geliştirmek, çocuk ve aileleri güçlendirerek toplumsal dayanıklılığı artırmak.

Tüm paydaşlara teşekkür edilir, şiddetsiz bir toplum için birlikte çalışmaya devam edileceği belirtilir.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Minik Ellerden Büyük Yürekler: Yeni Yıl Dilekleri
Sonraki Haber Ahi Çocuk Dergisinin 4. Sayısı Yayınlandı

Yorum Yap