Valimiz Sayın Hayrettin Çiçek, 2. İstasyon Caddesi’nde faaliyetine başlayan Ayşe Özcihan’a ait kadın giyim mağazasının açılışını gerçekleştirdi.

Dualar eşliğinde gerçekleştirilen açılışta Sayın Valimiz, işletme sahibi Ayşe Özcihan’a hayırlı olsun dileklerini ileterek bol ve bereketli kazançlar temennisinde bulundu.

Açılış programına; kurum amirleri, Karaman Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Gökhan Alkan, Karaman Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Şuayip Dik ile çok sayıda davetli katıldı.
 
 

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Karaman İl Su Kurulu Vali ÇİÇEK Başkanlığında Toplandı
Sonraki Haber Esentepe Mahallesinde Doğalgaz Altyapı Çalışmaları Başladı

Yorum Yap