Vali ÇİÇEK İşyeri Açılışına Katıldı
Valimiz Sayın Hayrettin Çiçek, 2. İstasyon Caddesi’nde faaliyetine başlayan Ayşe Özcihan’a ait kadın giyim mağazasının açılışını gerçekleştirdi.
Dualar eşliğinde gerçekleştirilen açılışta Sayın Valimiz, işletme sahibi Ayşe Özcihan’a hayırlı olsun dileklerini ileterek bol ve bereketli kazançlar temennisinde bulundu.
Açılış programına; kurum amirleri, Karaman Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Gökhan Alkan, Karaman Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Şuayip Dik ile çok sayıda davetli katıldı.
📍 2. İstasyon Caddesi
— Karaman Valiliği (@KaramanValiligi)
Valimiz Sayın Hayrettin Çiçek, 2. İstasyon Caddesi’nde faaliyetine başlayan Ayşe Özcihan’a ait kadın giyim mağazasının açılışını gerçekleştirdi.
Dualar eşliğinde gerçekleştirilen açılışta Sayın Valimiz, işletme sahibi Ayşe Özcihan’a hayırlı olsun…
Karaman Valiliği Haberleri
- 22-06-202620:16 Vali ÇİÇEK İşyeri Açılışına Katıldı
- 22-06-202620:16 Esentepe Mahallesinde Doğalgaz Altyapı Çalışmaları Başladı
- 18-06-202619:55 Karaman İl Su Kurulu Vali ÇİÇEK Başkanlığında Toplandı
- 18-06-202612:30 Kınalı Keklikler Doğaya Salındı
- 18-06-202612:30 İlçe Kaymakamlarından Vali ÇİÇEK'e Veda Ziyareti
- 16-06-202600:49 Vali ÇİÇEK Köy Ziyaretlerine Devam Ediyor
- 15-06-202617:21 Jandarma Teşkilatı 187. Yaşını Kutladı
- 15-06-202617:21 Mera Islah ve Amenajman Projesi Açılış Programı Gerçekleşti
- 12-06-202614:19 Vali Çiçek, TÜGVA İl Temsilciliğinin İhtisas Akademi Konferansı'na Katıldı
- 11-06-202622:59 6 Haziran Ceza İnfaz Personeli Günü Programı Gerçekleşti





