Payas'ta Sel Sonrası İçme Suyu Hatlarındaki Hasarlar Giderildi
Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Payas ilçesini besleyen doğal kaynaklardan gelen dağ hatlarında sel felaketi sonrası oluşan hasarları giderdi.
Sel sonrası yapılan saha incelemeleri doğrultusunda, içme suyu iletiminde aksamalara neden olan dağ hatlarındaki arızalar onarılarak şebekelerin sağlıklı ve güvenli şekilde çalışması sağlandı. Gerçekleştirilen çalışmalarla birlikte Payas genelinde içme suyu temininde süreklilik yeniden tesis edildi.
HATSU yetkilileri, afetlere karşı altyapı sistemlerinin dayanıklılığını artırmak ve vatandaşların içme suyuna kesintisiz erişimini sağlamak amacıyla bakım, onarım ve iyileştirme çalışmalarının aralıksız sürdürüldüğünü belirtti.
Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:
Fotoğraf: https://sendgb.com/psQufMgSkWZ
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202617:37 Hbb'den Arsuz Çetillik Çevre Yolu'nda Ulaşımı Rahatlatan Hamle
- 28-06-202617:37 Antakya Ata Köprüsü 1 Temmuz'da Yıkılıyor
- 27-06-202619:10 Hbb'den Hassa'ya Prestij Cadde Dokunuşu
- 27-06-202619:10 Hbb Spor Kurslarıyla Gençlerin Başarısına Güç Katıyor
- 27-06-202604:21 Hatay Sörf Merkezi Yeni Yerleşkesi'nin Açılışı Yapıldı
- 27-06-202604:21 Hbb'den Arsuz Xfest Festivali'ne Ücretsiz Ulaşım Desteği
- 26-06-202620:54 Vatandaşa Saygısızlık Cezasız Kalmadı
- 26-06-202613:30 Hatay'da Fidanlar Toprakla Buluştu
- 26-06-202613:30 Ukome, Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor

