Hatay Büyükşehir Belediyesi, Arsuz'da ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Arsuz merkezinde oluşan trafik sıkışıklığını rahatlatmak adına çözüm geliştiren Hatay Büyükşehir Belediyesi, Çetillik Mahallesi'nde trafiğin daha güvenli ve akıcı hale gelmesi amacıyla yapımı sürdürülen Çetillik Çevre Yolu'nun 2. etap bağlantı yolunu tamamlayarak vatandaşların hizmetine sundu.

Hatay Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yaklaşık 800 metre uzunluğundaki yol, sathi kaplama yöntemiyle yenilenirken, çalışmalarda belediyenin yeni nesil kaplama aracı da ilk kez yoğun şekilde kullanıldı.

Çetillik Çevre Yolu 2. Etap Tamamlandı, Trafiğe Açıldı

Modern ekipmanlarla kısa sürede tamamlanan çalışmalar sayesinde yol, güvenli bir şekilde trafiğe açıldı. Bölgede ulaşım yükünü azaltması ve alternatif güzergâh oluşturması hedeflenen çevre yolu, özellikle Çetillik Mahallesi'nde trafik akışını önemli ölçüde rahatlatacak.

Yeni bağlantı yolu ile hem mahalle sakinleri hem de bölgeyi kullanan sürücüler daha konforlu ve güvenli bir ulaşım imkânına kavuşacak.

Hatay Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, kent genelinde yol yapım, bakım ve yenileme çalışmalarının planlanan program doğrultusunda devam edeceğini belirterek, vatandaşların ulaşım konforunu artırmaya yönelik yatırımların süreceğini ifade etti.

Not: Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:

Fotoğraf: https://sendgb.com/EQfdRiHZ4GT

Video: https://sendgb.com/qbYak3SuivL

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Hbb'den Hassa'ya Prestij Cadde Dokunuşu
Sonraki Haber Antakya Ata Köprüsü 1 Temmuz'da Yıkılıyor

Yorum Yap