MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK'TEN KARNE GÜNÜ MESAJI
11
Güncelleme : 26.06.2026 07:19
Yayın : 26.06.2026 00:00

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, mesajında 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlamanın gurur ve mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.

Bir eğitim yılı boyunca büyük hayaller kuran, öğrenmek için emek veren ve başarıya ulaşmak adına gayret gösteren tüm öğrencileri tebrik eden Kökrek, eğitimin geleceği inşa eden en güçlü değer olduğunu ifade etti.

Öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimleri için özveriyle görev yapan öğretmenlere teşekkür eden Kökrek, çocuklarının eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olan velilerin katkılarının da büyük önem taşıdığını vurguladı.

Karne gününün emeğin, sabrın ve gayretin karşılığının görüldüğü özel bir gün olduğunu kaydeden Kökrek, her öğrencinin kendileri için ayrı bir değer taşıdığını belirtti.

Öğrencilere seslenen Kökrek, "Sevgili öğrencilerimiz; sizler ülkemizin umudu, milletimizin yarınlarısınız. Tatil sürecini dinlenerek, kitap okuyarak, araştırarak ve kendinizi geliştirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum."dedi.

Kökrek, mesajının sonunda öğretmen, öğrenci ve velilerden oluşan eğitim camiasının tüm mensuplarına sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil dönemi diledi.

Önceki Haber TÜRK EĞİTİM-SEN AĞRI ŞUBE BAŞKANI KARAKUŞ'TAN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK'E ZİYARET
Sonraki Haber ÖĞRENCİLER ÜRETİYOR, 1040 OKULUN TEMİZLİK İHTİYACI KARŞILANIYOR

Yorum Yap