Manisa'da Çevre Estetiği Ve Toplum Sağlığı İçin Yoğun Mesai
Manisa Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yabani ot temizliği çalışmalarıyla hem şehir estetiğini koruyor hem de halk sağlığını tehdit edebilecek zararlı canlıların üremesinin önüne geçiyor.
Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı, daha temiz, düzenli ve estetik bir Manisa hedefiyle yabani ot temizliği çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda ekipler, Yunusemre ilçesinde geniş çaplı bir temizlik çalışması gerçekleştirdi. Görüntü kirliliğine yol açan otlar tek tek temizlenirken, haşere ve zararlı canlıların oluşumu da engellenmiş oldu.
“Çalışmalarımız Aralıksız Sürecek”
Yürütülen çalışmalar hakkında bilgi veren Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, şunları söyledi: “Sorumluluk alanımızda yer alan parklar, yeşil alanlar, yol güzergâhları ve kurumsal alanlarda ot temizliği mesaimizi kesintisiz sürdürüyoruz. Vatandaşlar, her türlü talep ve ihbarlarını 153 Çözüm Merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden bizlere ulaştırabilir. Gelen tüm bildirimler ekiplerce hızla değerlendirilerek yerinde incelenmekte ve gerekli müdahaleler yapılmaktadır.”
Manisa Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 27-06-202619:42 Manisa'da Karne Sevinci Şenlikle Kutlandı
- 27-06-202619:42 Sivrisineklere Karşı Şehzadeler Ve Yunusemre'de Eş Zamanlı İlaçlama Yapıldı
- 27-06-202612:17 Manisa Büyükşehir'den Birlik Ve Beraberlik Tenceresi: Aşure İkramları Soma Ve Akhisar İle Başladı
- 27-06-202604:52 Büyükşehir'den Hayati Uyarı
- 27-06-202604:52 Masmek Kursiyerleri Yıl Boyunca Öğrendiklerini Sahneye Taşıdı
- 26-06-202621:26 Manisa Büyükşehir'den 18 Bin 500 Kişilik Aşure İkramı
- 26-06-202614:01 Büyükşehir'den İlaçlama Seferberliği: 17 İlçede Kesintisiz Mesai
- 26-06-202614:01 Çiftçinin Sulama Endişesi Sona Erdi: Gölet Sezona Yetiştirildi
- 23-06-202618:55 Manisa'da Çevre Estetiği Ve Toplum Sağlığı İçin Yoğun Mesai
- 23-06-202618:55 Mabem Yeni Döneme Güçlü Hazırlanıyor

