Konya Büyükşehir Belediyesi’nin Konya'nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929. yılı kapsamında düzenlediği etkinlikler çerçevesinde bu yıl da Selçuklu Sultanları ile tüm şehit ve gaziler yad edildi. Anma etkinlikleri kapsamında Alaaddin Camii’nde Cuma namazı sonrası Selçuklu Sultanları Türbesi’nde temsili nöbet değişimi yapıldı. Etkinlikler akşam düzenlenecek anma programı ile tamamlanacak.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Başkan Altay: 'sayın Cumhurbaşkanımızın Yerel Yönetimler Ve Dış Politikadaki Vizyonunu Uclg'de Sürdüreceğiz'
Sonraki Haber Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Yorum Yap