Kazkeli Mahallesi'nde 30 Yıllık İçme Suyu Hattı Yenilendi
Hatay Büyükşehir Belediyesi, “Susuz Tek Bir Mahalle Bırakmayacağız” vizyonu doğrultusunda il genelinde içme suyu altyapısını güçlendirmeye devam ediyor.
HBB Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (HATSU), Kırıkhan ilçesi Kazkeli Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlayan ve uzun yıllardır işlevini yitiren içme suyu hattını yenileyerek mahalleyi daha sağlıklı ve güvenli altyapıya kavuşturdu.
Gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında 20–30 yıllık, sık sık arızalara neden olan 63’lük polietilen içme suyu hattı devre dışı bırakılarak yerine 1.300 metre uzunluğunda 90’lık polietilen boru döşendi.
Yapılan yenileme çalışmasıyla birlikte içme suyu iletim kapasitesi artırılırken, su kayıplarının da önüne geçildi.
Muhtar Çağlar’dan Teşekkür
Çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getiren Kazkeli Mahalle Muhtarı Mehmet Garip Çağlar, “Seçildiği günden bu yana mahallemize desteklerini esirgemeyen Hatay Büyükşehir Belediyesi başkanına teşekkür ediyorum. Yaşanan arızayı bildirmemizin ardından HATSU ekipleri kısa sürede sahaya gelerek eski içme suyu borusunu yenisiyle değiştirdi.” dedi.
HATSU yetkilileri, il genelinde içme suyu altyapısını yenilemeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:
Fotoğraf:
Video:
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

