Hatay Büyükşehir Belediyesi, temiz çevre, sağlıklı toplum parolasıyla 15 ilçede rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor.

Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı, çevre kirliliğinin önüne geçerek şehre temiz ve estetik bir görünüm sağlamak amacıyla Antakya ve Dörtyol’da temizlik çalışması gerçekleştirdi.

Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi ekipleri, Antakya ilçesinde trafiğin yoğun olduğu Gülderen Mahallesi’nde vakumlu süpürme araçları ve personellerin çalışmaları ile yol kenarlarında biriken atıkları temizledi. Ekipler Dörtyol ilçesinde gerçekleştirdikleri temizlik çalışmaları ile çevre ve görüntü kirliliğine sebep olan hafriyatları da kaldırdı.

Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Kazkeli Mahallesi'nde 30 Yıllık İçme Suyu Hattı Yenilendi
Sonraki Haber Hatay Büyükşehir Belediyesi'nin Fizik Tedavi Hizmeti Devam Ediyor

Yorum Yap