Kaynarca SODAM’da Dönem Sonu Piknik Etkinliği Gerçekleştirildi.
Kaynarca Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM) tarafından, yıl boyunca kurslarımıza katılarak emek veren ve üretimleriyle merkezimize değer katan kadınlarımız için dönem sonu motivasyon etkinliği kapsamında piknik programı düzenlendi.
2025 Aile Yılı çalışmaları kapsamında aynı zamanda anne-çocuk etkinliği olarak da değerlendirilen programa kursiyerlerimiz ve çocukları yoğun ilgi gösterdi. Kursiyerin katılım sağladığı etkinlikte doğa ile iç içe keyifli ve verimli bir gün geçirildi.
Program boyunca çeşitli oyunlar oynanırken, doğa yürüyüşleri ve çeşitli aktiviteler gerçekleştirildi; kursiyerlerimiz bir yandan dinlenme ve sosyalleşme fırsatı bulurken bir yandan da birlikte üretmenin ve paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
Kaymakam Ahmet Erdoğdunun eşi Seval ERDOĞDU kursiyerlerimizle birlikte etkinliğe katılarak gerçekleşen aktivitelere eşlik etti.
Kaynarca SODAM olarak kadınlarımızın sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sunmaya, birlik ve beraberliği güçlendiren faaliyetler gerçekleştirmeye devam edeceğiz.
Kaynarca Kaymakamlığı Haberleri
- 26-06-202622:18 ÖĞRENCİLERİMİZ KARNELERİNİ ALDI.
- 26-06-202614:54 İlçemiz Gaziler Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
- 26-06-202614:54 İlçemiz Orta Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
- 24-06-202618:02 Şehit Ömer Akkuş Anadolu Lisesinde Mezuniyet Heyecanı.
- 24-06-202618:02 Kaynarca SODAM’da Dönem Sonu Piknik Etkinliği Gerçekleştirildi.
- 24-06-202610:37 İlçemiz Dudu Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
- 22-06-202621:33 İlçemiz Hatipler Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
- 18-06-202621:12 Kaymakamımız Ahmet ERDOĞDU İşyeri Açılışına Katıldı.
- 17-06-202600:24 İlçemiz Gölce Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
- 12-06-202623:14 Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Ziyareti




