İl Müdürümüz Sayın Çetin Tutaş ve Kuruluş Müdürü İsmail Murat Güler, İlk Kabul Yedi Aralık Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğünde koruma ve bakım altındaki çocuklarımızı ziyaret ettiler.

Çocuklarımızla bol bol sohbet ederek keyifli ve sevgi dolu anlar paylaşan İl Müdürümüz, onların heyecanına ve mutluluğuna ortak oldu. Çocuklarımızın yüzündeki her bir tebessüm, bizim en büyük motivasyon kaynağımız.

Haber: Nejdet Işık

Önceki Haber Geleceğimiz İçin Bilinçli Teknoloji: Sosyal Hizmet Merkezimizde Dijital Bağımlılık Eğitimi
Sonraki Haber  Bir sofranın etrafında buluşan kalpler, sevgiyle çoğalan güzel anılar...

Yorum Yap