İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ BAŞKANLIĞINDA BİRİM AMİRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
27
Güncelleme : 22.06.2026 10:03
Yayın : 22.06.2026 00:00

İl Millî Eğitim Müdürü Muhammed Özdemirci başkanlığında, Müdürlüğümüz birim amirlerinin katılımıyla toplantı gerçekleştirildi.

Toplantıda, yürütülen çalışmalar değerlendirilirken önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar ele alındı. Birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunulan toplantı, değerlendirmelerin ardından sona erdi.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber "DOĞADA SÜRDÜRÜLEBİLİR ATÖLYEM" PROJESİ TANITILDI
Sonraki Haber İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUHAMMED ÖZDEMİRCİ, AKDENİZ İLÇESİNDE YAPIMI DEVAM EDEN NECİP ÖZTÜRK FEN LİSESİ İNŞAAT ALANINI YERİNDE İNCELEDİ

Yorum Yap