İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi, çeşitli program ve temaslarda bulunmak üzere ilimizi teşrif etti. Sayın Bakanımız; Valimiz Sayın Hüseyin Kök, Kaymakam Osman Bilici, Nevşehir Milletvekilleri Filiz Kılıç ve Süleyman Özgün ile il protokolü tarafından karşılandı.
 
Karşılama merasiminin ardından Valilik makamında gerçekleştirilen kabulde, ilimizin kalkınma öncelikleri, stratejik yatırım alanları ve kamu hizmetlerinin kurumsal kapasitesini güçlendirmeye yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı.
 
Şehrimizin bölgesel gelişim potansiyelini artıracak projeler ile kamu hizmetlerinde etkinlik, koordinasyon ve hizmet kalitesinin daha üst seviyeye taşınmasına ilişkin hususların değerlendirildiği programda; kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve hizmet üretim kapasitesinin artırılmasına yönelik kapsamlı istişarelerde bulunuldu.
 
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Valimiz Sayın Hüseyin Kök: “Sayın Bakanımıza ilimize yönelik yakın ilgisi, nazik teşrifleri ve desteklerinden dolayı teşekkür ediyor, şükranlarımı sunuyorum.” ifadelerini kullandı.
 

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Kaymakam Osman Bilici’nin Babalar Günü Mesajı
Sonraki Haber Kan Bağışı ve Farkındalık Etkinliği

Yorum Yap