Gökçebey ilçemizde "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul ve Kurum Müdürleri Kurulu Yılsonu Toplantısı Gerçekleştirildi
16
Güncelleme : 17.06.2026 17:31
Yayın : 17.06.2026 17:27
Gökçebey'de Yılsonu Değerlendirmesi!
İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin, Gökçebey ilçemizde düzenlenen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul ve Kurum Müdürleri Kurulu Yılsonu Toplantısı"na katıldı.
Eğitim ailemizin Gökçebey'deki eğitim yöneticileri ile bir araya gelen İl Müdürümüz, eğitim öğretim yılı içerisinde gösterilen üstün gayret ve özverili çalışmalar için tüm idareci ve öğretmenlerimize teşekkür etti.
Toplantıda; Bakanlığımızın sahada uygulanan eğitim politikaları, yıl boyunca yürütülen etkinlik, faaliyet ve projeler değerlendirilirken, yaz dönemi ve önümüzdeki döneme dair yapılacak çalışmalar, hakkında bilgi paylaşımında bulundular.
Zonguldak Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202602:16 Yeşilay Zonguldak Şube Başkanı Nail Altuntaş ve Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'e Ziyarette Bulundular
- 24-06-202602:16 Zonguldak'ta eTwinning Kalite Etiketi Töreni Gerçekleştirildi
- 22-06-202620:36 Geleceğimizin Teminatı Başarıya Koşan Yıldızlarımız Ödüllendirildi
- 22-06-202620:36 Zonguldak Garnizon Komutanı ve Askerlik Şubesi Başkanı Binbaşı Ayhan Kafalı, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'i Makamında Ziyaret Etti
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ta Sanat ve Vefa Dolu Bir Maarif Gecesi!
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ımızın Kurtuluşunun 105. Yılı Coşkuyla Kutlandı!
- 20-06-202601:53 Çaycuma'da Devam Eden Eğitim Yatırımlarına Yerinde İnceleme
- 20-06-202601:53 Bin Hayal Bir Kitap: Karaelmas Yazarları" Projesi Kapsamında İmza Günü Düzenlendi
- 19-06-202618:29 İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin, Müdürlüğümüz Hizmet Birimlerini Ziyaret Ederek Personelimizin Babalar Günü'nü Kutladı
- 19-06-202603:39 "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" ve "Karaelmas Okurları" Kitap Okuma Yarışması Ödül Töreni Gerçekleştirildi

