Dr. Derviş Nihat İlkokulu Öğrencilerimiz Tarafından Hazırlanan "Yıl Sonu Resim Sergisi"nin Açılışı Gerçekleştirildi
15
Güncelleme : 17.06.2026 17:26
Yayın : 17.06.2026 17:13
Dr. Derviş Nihat İlkokulu öğrencilerimiz tarafından hazırlanan "Yıl Sonu Resim Sergisi"nin açılışı gerçekleştirildi.
Açılışa; Sayın Valimizin kıymetli eşi Güney Hacıbektaşoğlu Hanımefendi, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin ve öğretmenlerimiz katıldı.
Sergide öğrencilerimizin yıl boyunca hazırladığı resim çalışmaları ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Açılış kapsamında öğrencilerimiz tarafından gerçekleştirilen halk oyunu gösterileri de ilgiyle izlendi. Öğrencilerimizin emek ve özveriyle hazırladığı eserler, ziyaretçilerden büyük beğeni topladı.
İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin, öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ederek yapılan çalışmalar için teşekkür etti.

Zonguldak Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202602:16 Yeşilay Zonguldak Şube Başkanı Nail Altuntaş ve Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'e Ziyarette Bulundular
- 24-06-202602:16 Zonguldak'ta eTwinning Kalite Etiketi Töreni Gerçekleştirildi
- 22-06-202620:36 Geleceğimizin Teminatı Başarıya Koşan Yıldızlarımız Ödüllendirildi
- 22-06-202620:36 Zonguldak Garnizon Komutanı ve Askerlik Şubesi Başkanı Binbaşı Ayhan Kafalı, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'i Makamında Ziyaret Etti
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ta Sanat ve Vefa Dolu Bir Maarif Gecesi!
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ımızın Kurtuluşunun 105. Yılı Coşkuyla Kutlandı!
- 20-06-202601:53 Çaycuma'da Devam Eden Eğitim Yatırımlarına Yerinde İnceleme
- 20-06-202601:53 Bin Hayal Bir Kitap: Karaelmas Yazarları" Projesi Kapsamında İmza Günü Düzenlendi
- 19-06-202618:29 İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin, Müdürlüğümüz Hizmet Birimlerini Ziyaret Ederek Personelimizin Babalar Günü'nü Kutladı
- 19-06-202603:39 "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" ve "Karaelmas Okurları" Kitap Okuma Yarışması Ödül Töreni Gerçekleştirildi

