Giresun'da Acil Servise Ulaşım Kolaylaştırıldı
Giresun’da sağlık hizmetlerine erişimi hızlandırmak amacıyla önemli bir düzenleme hayata geçirildi.
Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi’nde, hem 112 ambulanslarının hem de özel araçların girişi ve çıkışını kolaylaştırmak için orta refüjde çalışma yapıldı.
Hastane yönetimi ve vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda gerçekleştirilen düzenleme kapsamında, orta refüjde araç geçişine izin veren bir bağlantı oluşturuldu.
Bu sayede özellikle acil durumlarda ambulansların hastaneye daha hızlı ulaşması ve hasta yakınlarının zaman kaybı yaşamadan acil servise erişmesi hedefleniyor.
Yetkililer, yapılan düzenlemenin acil servis yoğunluğunu daha verimli yönetmeye katkı sağlayacağını belirtirken, vatandaşlar da uygulamadan memnun olduklarını ifade etti.






Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

