Asbest Boru Değiştirme Projesinde İkinci Etaba Geçildi
İçme suyu yatırımlarını öncelikleri arasında tutan Giresun Belediyesi, şehir genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Vatandaşlara daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz içme suyu ulaştırmak amacıyla yürütülen projeler kapsamında önemli bir aşama daha geride bırakıldı.
Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen çalışma ile ekonomik ömrünü tamamlayan, sağlık açısından risk oluşturan eski asbest borular, yerini modern, uzun ömürlü ve sızdırmazlık özelliği yüksek yeni nesil polietilen borulara bırakıyor. Bu değişimle birlikte hem su kalitesinin artırılması hem de kayıp-kaçak oranlarının minimum seviyeye indirilmesi hedefleniyor.
İLK ETAP TAMAMLANIYOR, İKİNCİ ETAP BAŞLADI
Teyyaredüzü Mahallesi’nde başlatılan ilk etapta sona yaklaşılırken, projenin ikinci etabına geçildi. Atatürk Lisesi ile G-City arasında projelendirilen yaklaşık 6 kilometrelik hatta çalışmalar resmen başladı.
KÖSE: “ŞEHRİMİZİN ALTYAPISINI GELECEĞE HAZIRLIYORUZ”
İkinci etap çalışmalarını yerinde inceleyen Giresun Belediyesi, yapılan yatırımın önemine dikkat çekerek şu açıklamada bulundu:
“Vatandaşlarımıza daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırmak için şehir genelinde asbest boruları etap etap kaldırıyoruz. Yerine daha dayanıklı ve sağlıklı polietilen borular döşüyoruz. Teyyaredüzü Mahallesi’nde başladığımız ilk etapta sona geldik, abone bağlantıları devam ediyor. Şimdi ise Atatürk Lisesi ile G-City arasındaki yaklaşık 6 kilometrelik ikinci etaba başlamış bulunuyoruz. Ardından Osmaniye ve Erikliman mahallelerinde de çalışmalar sürecek. Toplamda 31,5 milyon TL’lik bu yatırımla altyapıyı güçlendirirken su kayıplarının da önüne geçeceğiz.”
VATANDAŞLARDAN TAM DESTEK
Çalışmaların yürütüldüğü bölgede yaşayan vatandaşlar, yapılan hizmetten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Eski borular nedeniyle zaman zaman yaşanan arızaların ve su kesintilerinin sona erecek olmasının kendilerini rahatlattığını belirten mahalle sakinleri, “Daha sağlıklı suya kavuşacak olmak bizim için çok önemli. Yapılan çalışmalardan memnunuz.” ifadelerini kullandı.
MAĞDURİYET OLUŞMADAN HIZLI TAMAMLAMA HEDEFİ
Giresun Belediyesi ekipleri, çalışmaların en kısa sürede tamamlanması için yoğun mesai harcıyor. Yetkililer, süreç boyunca vatandaşların günlük yaşamının olumsuz etkilenmemesi adına gerekli tüm önlemlerin alındığını belirterek, çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda hızlı ve sorunsuz şekilde tamamlanacağını vurguladı.














Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

