Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, şehir genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor.
Bu kapsamda, Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak’ta bulunan Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde yaşanan ihtiyaç nedeniyle yeni kanalizasyon şebekesi hattı oluşturuyor. Bölgede devam eden çalışma kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor.
Yürütülen çalışmayla birlikte bölgenin altyapı kapasitesinin artırılması ve kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli hale getirilmesi hedefleniyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından gerekli üstyapı düzenlemelerinin yapılacağı da bildirildi.
Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, gelecekte oluşabilecek altyapı sorunlarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda altyapı yatırımlarının devam ettiğini bildirdi.
Yetkililer, modern ve güçlü bir altyapı oluşturma hedefi doğrultusunda çalışmaların belirlenen program dahilinde sürdürüleceğini ifade etti.








Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

