Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası, "Sözden Nağmeye!" Yıl Sonu Konseri
22
Güncelleme : 22.06.2026 09:55
Yayın : 19.06.2026 09:53
Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası tarafından verilen "Sözden Nağmeye!" Yıl Sonu Konseri, farklı branşlardan sanatsever öğretmenlerin bulunduğu katkı ile Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi ev sahipliğinde gerçekleşti.
Gök maviliğindeki güftelerin ruhumuzu dinlendirdiği, dal yeşilliğindeki türkülerin gönlümüzü şenlendirdiği, 3. sınıf öğrencilerinin oynadığı zeybeğin kalbimizi titrettiği konsere emek harcayan herkesi kutluyor; iştirakleri için sanatsever Gaziantep ailemize ve il, ilçe yöneticilerimize teşekkür ediyoruz.
Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi
Gaziantep Milli Eğitim Haberleri
- 22-06-202611:47 Gaziantep Öğretmen Akademileri/ Şehir ve Kültür Akademisi Şanlıurfa Gezisi
- 22-06-202611:47 Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası, "Sözden Nağmeye!" Yıl Sonu Konseri
- 19-06-202617:05 TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ ÖĞRENCİLERİN KABULÜ
- 19-06-202617:05 Bahçeşehir Koleji Bölge Direktörü Hasan Köse'den, İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı'ya Ziyaret
- 18-06-202618:51 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Adile Şimşek Anaokulunu Ziyaret Etti
- 18-06-202618:51 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Nihat-Suzan Sipahi Anaokulunu Ziyaret Etti
- 17-06-202612:53 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Gaziantep Öğretmen Akademileri Kapanış Programı'na Katıldı
- 17-06-202612:53 GENÇLER SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR!
- 16-06-202614:34 GAZİANTEP İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDE KÜLTÜR ŞEHRİ GAZİANTEP'İN ÖĞRENCİLERİNİ AĞIRLADIK!
- 16-06-202614:34 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Halk Oyunları Büyükler Türkiye Şampiyonası'na Katıldı

