Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası,
22
Güncelleme : 22.06.2026 09:55
Yayın : 19.06.2026 09:53

Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası tarafından verilen "Sözden Nağmeye!" Yıl Sonu Konseri, farklı branşlardan sanatsever öğretmenlerin bulunduğu katkı ile Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi ev sahipliğinde gerçekleşti.

Gök maviliğindeki güftelerin ruhumuzu dinlendirdiği, dal yeşilliğindeki türkülerin gönlümüzü şenlendirdiği, 3. sınıf öğrencilerinin oynadığı zeybeğin kalbimizi titrettiği konsere emek harcayan herkesi kutluyor; iştirakleri için sanatsever Gaziantep ailemize ve il, ilçe yöneticilerimize teşekkür ediyoruz.


Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi

Haber: Nejdet Işık

Önceki Haber TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ ÖĞRENCİLERİN KABULÜ
Sonraki Haber Gaziantep Öğretmen Akademileri/ Şehir ve Kültür Akademisi Şanlıurfa Gezisi

Yorum Yap