Emekliye Ayrılan GDZ Soma İşletme Müdürü Ahmet İzgin Teşekkür Belgesi ile Ödüllendirildi
Kaymakam Ünal Koç, emekliye ayrılan GDZ Soma İşletme Müdürü Ahmet İzgin’i, görev yaptığı süre boyunca kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine sağladığı katkılar ile göstermiş olduğu özverili çalışmalar nedeniyle Teşekkür Belgesi ile ödüllendirdi. Kaymakam Koç, Ahmet İzgin’e ilçeye sunduğu değerli hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu.

Soma Kaymakamlığı Haberleri
- 19-06-202623:46 Soma Kızılay Şube Başkanlığı Yönetimi Kaymakam Ünal Koç’u ziyaret etti
- 19-06-202623:46 Kaymakam Ünal Koç, Kütüphane Açılışına Katıldı
- 18-06-202618:08 Kaymakam Koç, CBÜ Soma Meslek Yüksekokulu Mezuniyet Törenine Katıldı
- 17-06-202619:34 Kaymakam Ünal Koç, göreve başlayan İl Emniyet Müdürü Adnan KARAYEL’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu
- 16-06-202621:18 Giresun İl Genel Meclis Üyesi Erol Türkmen Kaymakam Ünal Koç’u makamında ziyaret etti
- 10-06-202621:09 Muhtarlar Toplantısı Vali Ünal Koç'un Katılımıyla Gerçekleştirildi
- 10-06-202621:09 Emekliye Ayrılan GDZ Soma İşletme Müdürü Ahmet İzgin Teşekkür Belgesi ile Ödüllendirildi
- 08-06-202616:14 Göktaş Mahallesi'nde İkincisi Düzenlenen Kiraz Şenliği Yapıldı
- 04-06-202615:09 Soma Kaymakamı Ünal Koç Basın Mensuplarıyla Buluştu
- 04-06-202615:09 Okul Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi

