Büyükşehir'in Tüm Tesislerinde Sadece Kartla Ödeme Dönemi Başlıyor
Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ'ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşa hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerinde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlara en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehriye keyifli vakitler dileriz.”
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202618:24 Büyükşehir'in Akyazı'ya Kazandıracağı Sosyal Tesis İçin İhale 16 Temmuz'da
- 28-06-202618:24 Büyükşehir'in Haziran Takvimi Türk Sanat Müziği Konseriyle Sona Eriyor
- 28-06-202603:35 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya Heyetini Kabul Etti
- 27-06-202619:57 Sakarya'nın Dev Projeleri Sapanca'da Masaya Yatırıldı
- 27-06-202619:57 'recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya'nın Geleceğine Atılan En Özel İmza Olacak'
- 27-06-202612:33 'sayın Cumhurbaşkanımızı Huzur Bulduğu Şehrimizde En İyi Şekilde Ağırlayacağız'
- 27-06-202605:08 Manevi Farkındalık Atölyeleri Kursiyerleri Belgelerini Aldılar
- 26-06-202621:41 Yusuf Alemdar Miniklerin Karne Heyecanına Ortak Oldu: 'geleceğin Güçlü Türkiye'si İçin En Büyük Hazinemizsiniz'
- 26-06-202614:17 Büyükşehir'in Tüm Tesislerinde Sadece Kartla Ödeme Dönemi Başlıyor
- 26-06-202614:17 Karasu Sgm'de El Emeği Göz Nuru Eserlerle Büyüleyici Final

