Hatay Büyükşehir Belediyesi, 2026 yılbaşı öncesi vatandaşların sağlıklı ve güvenli gıdalara ulaşabilmesi amacıyla denetimlerini yoğunlaştırdı.

Zabıta Dairesi Başkanlığı ve Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı iş birliğiyle; il genelindeki pastane, unlu mamul, tatlı üretimi yapan ve kuru yemiş satışı gerçekleştiren işletmelerde kapsamlı denetimler gerçekleştirildi.

Gıda mühendisleri eşliğinde Büyükşehir ekipleri; üretim alanları, imalat makineleri, saklama koşulları, ürünlerin son kullanma tarihleri, personel hijyeni ve yasal belgeler gibi birçok başlıkta titiz kontroller yaptı.

Hijyen kurallarına uymayan işletmelere uyarı ve cezai işlem uygulanırken, halk sağlığını tehdit edebilecek unsurlara anında müdahale edildi.

Vatandaşların sağlıklarını önemsediklerini kaydeden Zabıta Dairesi yetkilileri, denetimlerin yılbaşı süresince artarak devam edeceğini belirtti.

Not: Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:

Fotoğraf:

Video:

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Kambüs Projesi İskenderun Teknik Üniversitesi'nde Hizmete Girdi
Sonraki Haber Hatay'da Yeni Yıl Kutlama Mesajı Yayınlandı

Yorum Yap