Şehit Öğretmenleri Anma Programı

İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Gaziantep Valiliği koordinasyonunda Müdürlüğü tarafından tertip edilen Şehit Öğretmenleri Anma Programı'na katıldı.

Son dersleri "vatan sevgisi" olan şehit öğretmenlerin ruhları şad, makamları ali, ay yıldız yüceliğindeki hatıraları baki olsun; evlatlarının aziz ruhlarını hamiyet duygusu ile yoğuran kıymetli ailelerinin ve aziz milletin başı sağ olsun.

Haber: Nejdet Işık

Önceki Haber Gaziantep Millî Eğitim Akademisi'ne Ev Sahipliği Yapacak
Sonraki Haber 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlamaları Başladı

Yorum Yap